Időpont foglalás

Referenciák

Gyepes Lajos vagyok, tősgyökeres Csillaghegyi, a Római Sport Egyesület elnöke.

(Atheni Olimpikon úszóedző, Óbuda sportjáért díjas)

Nagyon fontosnak tartom a fogaim állapotát, ezért rendszeresen járunk Családommal együtt  fogorvosunkhoz Dr. Kotormán Gabriellához és lányához Dr. Baranyi Annához. Kedvességük és szakmai tudásuk példaértékű. Az exkluzív magán rendelőjük csillaghegyen a Kőrös utcában található. Nagy Örömömre szolgál, hogy tavaly óta lánya, Dr. Baranyi Anna egykori úszótehetségem, kiváló vizilabdás szintén a fogorvosi pályát választotta. Anna a Római Sport Egyesület egyik példaképe volt szorgalmáért, tehetségéért és kiváló tanulmányi eredményeiért.

Szívből ajánlom mindenkinek Dr. Kotormán Gabriellát és lányát Dr. Baranyi Annát.

User Gyepes Lajos

A fogászat egy bizalmi szakma. Sok minden fontos a bizalom elnyerése érdekében. A rendelő felszereltsége, tisztasága, megjelenése. A fogorvosok empátiája, határozott kézfogása, kedvessége. A gyors és közeli időpontfoglalás és kevés várakozás. Végül pedig a megfelelő - lehetőleg fájdalommentes fogászati kezelés, mely lehetőleg tízéves távlatban tünetmentes, az eredmény pedig jó megjelenést és tökéletes használhatóságot biztosít. Ami engem illet, itt mindezt megtaláltam! Semmilyen helyzetben nem váltanék fogorvost, mert itt minden felsorolt dolgot megkapok. Nem beszélve arról a mindent körülvevő barátságos és figyelmes atmoszféráról amit ezek a csodás szakemberek teremtenek maguk körül!

User Tolnai Gergely

A fogászati kezelésekről sokunknak a feszült várakozások, a fájdalmas kezelésektől való félelem jut az eszünkbe. Ahogy romlik fogaink állapota, egyfajta szégyenérzés is társul az előzőekhez. Talán ezért halogatjuk a végsőkig a rendelők felkeresését. A rendelőben dolgozó mindkét doktornő kedves, szavaik és mosolyaik segítenek legyőzni a félelmet, és ami a lényeg, nagyon jó szakemberek.  Kellemes környezetben, profi ellátásban volt részem. A legújabb technikájuknak köszönhetően én is pontosan szembesülhettem a keletkezett problémával - a képernyőn ugyanis megmutatták nekem pontosan mi okozza a panaszt.
Mindez kellemes környezetben, várakozási idők nélkül és barátságos asszisztenciával történt.
Őszintén ajánlom mindenkinek őket, sőt javaslom, hogy még idejében, a megelőzés céljából keressék fel a Doktornők rendelését!

User Szászné Majnár Ildikó

Kiskorom óta félek az injekciós tűtől és így minden orvostól tartok, főképp a fogorvosoktól. De itt, a CSILLAGDENTALban olyan kedves fogorvosok vannak, akik megnyugtatóan hatnak rám, a környezet ebben még jobban segít, így amikor a fogamon dolgoznak, teljesen megbízok bennük, így minimális fájdalommal jár minden kezelés.

User Sándor Alexandra

Egyszerűen!... Egy Fantasztikus Team, Professzionális Eszközökkel, Igényes, Kellemes környezetben várja a fogaival törődni kívánó pácienseit!

Mert a fogainkkal törődnünk kell, ha oda figyelünk rájuk elkisérnek bennünket egy életen át! .-)
Egy mosoly mindennél többet jelent! Ha tudsz mosolyogni magabiztos lehetsz! Ha magabiztos vagy sikeres lehetsz! A döntés most a te kezedben és a CSILLAGDENTAL segít ebben!

Jenei Sándor,
vízilabda edző